שאלות ותשובות
🏃♂️ RunOFF
שאלות ותשובות נפוצות
כל מה שצריך לדעת על קנייה באתר מותגי הריצה שלנו
+ כיצד אדע שהקניה הסתיימה בהצלחה?
בסיום תהליך הקניה תועברו לעמוד שבו יוצג לכם אישור על ביצוע הקניה ומספר הזמנתכם. אישור אוטומטי על ביצוע ההזמנה יישלח לכתובת הדוא"ל שלכם.
+ לא קיבלתי אישור על הקניה שלי, מה עושים?
במידה ולא קיבלתם אישור אוטומטי על הזמנתכם, ניתן לפנות אל מחלקת שירות הלקוחות של RunOFF בדוא"ל: info@runoff.co.il או בטלפון 0555074946. במידה וההזמנה לא התבצעה מכל סיבה שהיא, שירות הלקוחות שלנו ייצור עמכם קשר.
+ מהן אפשרויות התשלום באתר?
ניתן לשלם בכרטיסי אשראי מסוג ויזה כאל, ויזא לאומי, מאסטרכארד, ישראכרט ואמריקן אקספרס או באמצעות PayPal.
+ האם ניתן לשלם באתר בתשלומים?
כן, מעל סכום של ₪300 ישנה אפשרות לשלם בתשלומים עד 12 תשלומים ללא ריבית (בכפוף לאישור חברת כרטיסי האשראי).
+ מתי מתבצע החיוב על ההזמנה שלי באתר?
החיוב יבוצע באופן אוטומטי בעת השלמת תהליך ההזמנה. השלמת תהליך ההזמנה מותנה בקבלת אישור מחברת כרטיסי האשראי על ביצוע החיוב. במידה ולא אושרה העסקה ע"י חברות האשראי/PayPal הלקוח יועבר חזרה לסל הקניות ותוצג עבורו הודעת שגיאה.
+ האם הרכישה באתר מאובטחת?
כן, האתר הינו אתר מאובטח, כך שכל הנתונים שמוסרים לקוחותינו במהלך הקנייה באתר נשארים חסויים ומאובטחים. שלב התשלום ומסירת פרטי האשראי מתבצע מחוץ לאתר RunOFF בתוך סביבה מאובטחת במיוחד המותאמת לתקן PCI העולמי, באמצעות מערכת הסליקה של חברת Payme.
+האם פרטי כרטיס האשראי שלי נשמרים במערכת האתר?
לא. פרטי כרטיסי האשראי של הלקוחות המבצעים פעולות באתר אינם נשמרים כלל במערכות. הסליקה באתר מתבצעת באמצעות Payme כל זאת על מנת להבטיח ללקוחותינו באתר קנייה בטוחה.
+מדוע עלי להקליד את שלוש הספרות האחרונות שעל גב כרטיס האשראי?
על פי הוראת חברות כרטיס האשראי, על מנת לבצע קנייה באתר עלינו לקבל נתון זה מבעל כרטיס האשראי. הקלדת שלוש הספרות שעל גב כרטיס האשראי (קוד אימות) מאפשרת לנו לוודא כי מבצע הקנייה הוא אכן בעל כרטיס האשראי. בכרטיסי אמריקן אקספרס קוד האימות הוא בן 4 ספרות.
+ מהו סטטוס הזמנתי?
לאחר ביצוע הרכישה, ניתן לעקוב אחר סטטוס ההזמנה בכל רגע באמצעות כניסה ל"חשבון שלי" באתר, ולאחר מכן לחיצה על "לוח ההזמנות שלי".
+ ביצעתי הזמנה באתר והתחרטתי. מה עושים?
ניתן לבטל את העסקה שביצעתם באתר או דרך שירות הלקוחות בטלפון 0555074946, עד למשלוח הפריט מהמחסן.
+ מהם זמני המשלוח של RunOFF?
אנו שולחים את כל ההזמנות תוך 1-3 ימי עסקים. המשלוח הסטנדרטי לכל הארץ לוקח בדרך כלל 2-4 ימי עסקים נוספים.
+ מה עלות המשלוח?
עלות המשלוח עם שליח עד הבית הינה 29 ש"ח.
+ מה המדיניות שלכם לגבי מוצרי חיסול?
מוצרי החיסול שלנו הם מותגי ריצה מקוריים במחירים מופחתים משמעותית. המלאי מוגבל ומוצרים יכולים להיגמר במהירות. מחירי החיסול הם סופיים ולא ניתנים להחלפה עם מבצעים אחרים.
+האם ניתן לבצע החזרה או החלפה לפריטים שנקנו באתר?
בוודאי. במידה ותרצו, תוכלו להחליף או להחזיר את הפריטים שרכשתם תוך 30 יום מתאריך הרכישה , כמובן במידה ולא נעשה שימוש כלשהו בפריט ובמידה והוא הוחזר באריזתו המקורית.
+ מהם התנאים להחזרת פריטים שקניתי באתר?
תנאי החזרה של פריטים:
• ניתן להחזיר מוצר שנקנה באתר תוך 30 יום מתאריך הרכישה
• המוצר חייב להיות ללא שימוש ובאריזתו המקורית
• נעלי ריצה חייבות להיות ללא סימני שחיקה או לכלוך
• יש לשמור על כל התגיות והאביזרים המקוריים
• מוצרי חיסול מיוחדים (מתחת ל-₪50) אינם ניתנים להחזרה
• ניתן להחזיר מוצר שנקנה באתר תוך 30 יום מתאריך הרכישה
• המוצר חייב להיות ללא שימוש ובאריזתו המקורית
• נעלי ריצה חייבות להיות ללא סימני שחיקה או לכלוך
• יש לשמור על כל התגיות והאביזרים המקוריים
• מוצרי חיסול מיוחדים (מתחת ל-₪50) אינם ניתנים להחזרה
+ כיצד אקבל זיכוי על החזרת פריט?
ניתן לקבל החזר כספי לכרטיס האשראי שבו בוצעה העסקה בתוך 7-14 יום מיום אישור קבלת המוצר המוחזר. ההחזר הכספי יבוצע בהתאם למועדים המפורטים בחוק, דרך חברת כרטיסי האשראי או PayPal.
+במידה ובחרתי לקבל זיכוי כספי על הזמנתי, האם עלי לבטל את העסקה גם מול חברת האשראי?
אנו נבטל את העסקה מול חברת האשראי, ולכן אין צורך לפנות אליה ישירות.
+ ביצעתי הזמנה אולם העסקה שלי בוטלה, מדוע?
הזמנתכם עלולה שלא להתבצע אם:
1. לאחר סיום הקנייה נגמר המוצר שבחרתם מן המלאי (מוצרי החיסול מוגבלים בכמות)
2. פרטי כרטיס האשראי שלכם ו/או פרטיכם המלאים לא נקלטו במערכת
במקרים אלה ייצור עמכם שירות הלקוחות קשר.
1. לאחר סיום הקנייה נגמר המוצר שבחרתם מן המלאי (מוצרי החיסול מוגבלים בכמות)
2. פרטי כרטיס האשראי שלכם ו/או פרטיכם המלאים לא נקלטו במערכת
במקרים אלה ייצור עמכם שירות הלקוחות קשר.
+ איך אוכל לדעת איזה מידה לבחור בנעלי ריצה?
אנו ממליצים להיעזר במדריך הגדלים שלנו הזמין בכל דף מוצר. כמו כן, שירות הלקוחות שלנו יכול לסייע בבחירת המידה הנכונה על בסיס המותג והדגם. זכרו שמידות יכולות להשתנות בין מותגים שונים.
+ האם המוצרים שלכם מגיעים עם אחריות?
כל המוצרים שלנו הם מקוריים ומגיעים עם אחריות היצרן המלאה, גם במחירי החיסול.
+ איך ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות?
ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו במספר דרכים:
• דוא"ל: info@runoff.co.il
• טלפון: 0555074946 (ימים א'-ה' בין השעות 9:00-17:00)
• צ'אט מקוון: באתר בשעות הפעילות
• WhatsApp: 0555074946
• דוא"ל: info@runoff.co.il
• טלפון: 0555074946 (ימים א'-ה' בין השעות 9:00-17:00)
• צ'אט מקוון: באתר בשעות הפעילות
• WhatsApp: 0555074946
💬 זקוקים לעזרה נוספת?
לפרטים נוספים ובירורים באשר למוצרים ואספקתם
ניתן לפנות אל מחלקת שירות הלקוחות של RunOFF
📧 info@runoff.co.il
או בטלפון/וואטסאפ 0555074946